CASE STUDY: Amica FreshOn

Amica - Producent sprzętu AGD

Świeże podejście do lodówek

Wszyscy producenci lodówek krzyczą „świeżość” i odmieniają ją przez wszystkie przypadki. Stąd też wyróżnienie wydaje się być prawie niemożliwe. A jednak… 😎

#PrzechowujęNieMarnuję to kampania wprowadzająca nowy produkt. To również współpraca z Bankami Żywności i budowanie świadomości konsumentów w związku z bardzo ważnym globalnym problemem, jakim jest marnowanie żywności.. ↗️

Amica: FreshOn, FreshOn, FreshOooon!

Działo się! 3 aktorów w rolach głównych, kilku epizodystów i wielu statystów. Bogata scenografia i kilogramy (świeżych) rekwizytów! 🥕 🥦 🥒 Spot naszpikowany pomysłami przyciągającymi uwagę został podzielony na 2 części: "nocny" teaser i "mocny" finał. Konwencja: mini-storytelling, poruszenie ważnego tematu z przymrużeniem oka. 😉

  Zakochana Elegantka 👗 z zakupowym natręctwem?
  Babcia 👵🏻 z hulajnogą?
  Kaptur z... masą 🏋️‍ problemów?

Wyraziste postacie łączy zasadniczy problem: marnowanie jedzenia. Rozwiązaniem są nowe lodówki Amica z FreshOn. Wszystko to zmieściliśmy w jednej, pojemnej formule "filmu drogi". No, może bardziej ścieżki. 🤔

SPOT: zobacz efekt

C108: wsparcie 360°

Zakres zadań C108 - od strategii i koncepcji do kompleksowej realizacji:

  • kompleksowa analiza konkurencji
  • strategia dla wdrożenia nowej linii produktów i wynikająca z niej koncepcja kreatywna
  • key visual
  • przełożenie KV na POSM
  • pozyskanie Banków Żywności do współpracy
  • koncepcja i nadzór nad sesją foto
  • koncepcja i scenariusz spotu
  • organizacja, nadzór nad produkcją i post-produkcją spotu

C108: zaufanie klientów

Let’s start working together.

C108

Grupa RNS Sp. z o.o.
ul. Za Cytadelą 108
61-659 Poznań

CONTACT US!

 +48 507 323 123
 contact form
 9:00-17:00

SOCIAL MEDIA

We respect your privacy:
data protection policy »
.